Spółka kończy miniony rok z bardzo dobrym wynikiem finansowym - sprzedaż wzrosła do 2,2 mld zł. W 2020 r. eobuwie.pl pozostało głównym silnikiem e-commerce całej Grupy CCC.
Pandemia spopularyzowała zakupy online, a my jesteśmy beneficjentem tych zmian. Obecna sytuacja rynkowa będzie sprzyjać dalszej rewolucji cyfrowej w handlu i biznesom e-commercowym, takim jak nasz. Szybko dostosowaliśmy logistykę i tryb pracy do nowej normalności. Skanery stóp esize.me zostały udostępnione w aplikacji 2D na smartfonach. Dzięki silnej robotyzacji, automatyzacji w centrum logistycznym w piku zamówień podczas akcji Black Friday wysyłaliśmy powyżej 100 tys. produktów dziennie. Inwestycje w najnowsze rozwiązania logistyczne m.in. maszyny pakujące, technologiczne ułatwienia w zakupach, atrakcyjny produkt i szybkie dostawy to rozwiązania, których nasi klienci mogą być pewni
komentuje Marcin Grzymkowski, założyciel i Prezes Zarządu eobuwie.pl.