Sprzedaż generowana przez eobuwie.pl w IV kwartale 2020/21 roku wyniosła 919 mln zł (+69% rdr), przy marży EBITDA na poziomie 8,9% (+2,7 p.p. rdr).
Za nami kolejne bardzo dobre wyniki sprzedażowe! Na wysoką dynamikę w segmencie online złożyły się wzrosty w eobuwie (+84% rdr) – w tym Modivo (+78% rdr). Rosnącej sprzedaży towarzyszyła także poprawa marży brutto e-commerce o 7 p.p. rdr, związana z wprowadzeniem nowego kalendarza handlowego i zmianą miksu produktowego.
Na kluczowych rynkach Europy Środkowej, głównie Węgry i Rumunia, widać duże zainteresowanie stale rozwijaną ofertą odzieży. Sprzedaż na platformie Modivo, sygnowanej przez eobuwie.pl, wzrosła o 137% rdr, a w całym 2020/21 r. wygenerowała ona 268 mln zł przychodu (ponad 5x więcej niż rok wcześniej).
Koncentrujemy się obecnie na przygotowaniach do sezonu wiosna-lato, zarówno od strony produktowej, marketingowej, jak i logistycznej. Zmienia rok obrotowy, który od 2021 r. będzie rozpoczynał się w lutym, a kończył w styczniu, a tym samym będzie bardziej dostosowany do sezonów produktowych charakterystycznych dla branży.
Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółowym komunikatem dla całej Grupy.