Już 4. maja, przy zachowaniu zaostrzonych środków ostrożności, spółka otworzy we Wroclavii sklep stacjonarny. Oferta będzie przygotowana w oparciu o nowości oraz szerokie portfolio najpopularniejszych produktów wśród klientów ecommerce.
Wroclavia to popularne miejsce na zakupowej mapie miasta. To nasza druga lokalizacja w stolicy Dolnego Śląska, dzięki czemu będziemy mogli zaoferować jeszcze większy wybór produktów spośród 580 marek. Salon we Wroclavii zajmie powierzchnię 431 mkw, oferując szeroki wybór spośród ok. 10 tys. produktów dostępnych na miejscu, a łącznie 177 tys. na zamówienie. Klienci będą mogli przymierzyć obuwie oraz akcesoria dostępne także w drugim wrocławskim sklepie. Zamówienia będą dostępne już po 2-3 godzinach. Klienci oczekują szerokiego wyboru, atrakcyjnych cen oraz profesjonalnej obsługi. Zapewniamy im także dostęp do topowych marki i setek nowości
mówi Marcin Grzymkowski, prezes i założyciel eobuwie.pl.