Zasady są proste. Klient wskazuje produkt do przymierzenia. Wraz ze złożeniem zamówienia startuje stoper. Jeżeli dostarczenie zamówienia zajmie więcej niż 3 minuty, klient otrzymuje zniżkę. Akcja, w której oprócz klientów udział wezmą także popularni influencerzy, odbędzie się w dniach 19 maja - 5 czerwca.
Sieć sklepów stacjonarnych eobuwie.pl to 26 placówek zlokalizowanych w najpopularniejszych galeriach handlowych na terenie kraju. Koncept, który zastępuje fizyczną ekspozycję produktów na rzecz pełnej digitalizacji, szybko zyskał uznanie klientów. Marka w każdym sklepie gromadzi ofertę kilkunastu sklepów monobrandowych, a dodatkowo daje możliwość zamówienia dowolnego produktu z kompletnej oferty online - a to ponad 177 tys. produktów od ponad 580 marek.
W maju we wszystkich sklepach stacjonarnych eobuwie.pl rusza akcja #3minutychallenge.
Dzięki doskonale zorganizowanej logistyce i nowym technologiom działamy naprawdę ekspresowo. Na dostarczenie produktu wybranego stacjonarnie, z oferty dostępnej “od ręki”, dajemy sobie 3 minuty. Teraz nasi klienci sami mogą sprawdzić, jak szybko realizujemy zamówienia
mówi Konrad Jezierski, dyrektor ds. retail eobuwie.pl.
Zasady challenge’u są proste - wystarczy wskazać produkt do przymierzenia. Wraz ze złożeniem zamówienia startuje stoper. Zostaje on zatrzymany, gdy jeden z asystentów sprzedaży dostarczy wybrany produkt. Jeśli obsłudze sklepu zajmie to więcej niż 3 minuty, klient otrzyma zniżkę na zakupy:
- powyżej 3 minut -> -20%
- 3,5-4 minuty -> -30%
- 4-5 minut -> -40%
- powyżej 5 minut -> -50%
- powyżej 10 minut -> artykuł za 1 zł
Do promocji wyzwania zaproszeni zostali popularni influencerzy, którzy w czasie trwania akcji przetestują #3minutychallenge. W praktyce pokażą także inne funkcje sklepów stacjonarnych, m.in. składanie zamówienia za pomocą tabletu oraz skanowanie stóp 3D w ramach usługi esize.me. Wszystko zrelacjonują w swoich mediach społecznościowych.
Szczegóły akcji dostępne są tutaj.