MODIVO, sklep internetowy z modą (86 tys. produktów od blisko 340 marek) należący do eobuwie.pl udostępnił swoim klientom opcję odraczania płatności. Dostawcą rozwiązania jest PayPo. Obecnie z odroczonych płatności PayPo korzysta ponad 450 tys. aktywnych użytkowników, którzy tylko do maja tego roku zrealizowali przeszło 2 mln transakcji.
E-commerce sprawił, że pomimo kilkunastu miesięcy podporządkowania działalności handlowej reżimowi pandemii, sprzedaż detaliczna ma się teraz stosunkowo dobrze, a wyniki polskich firm handlowych za pierwszy kwartał 2021 pokazują, że handel w internecie nadal napędza sprzedaż. Jako dostawca nowoczesnych form płatności za zakupy online, widzimy, że zainteresowanie naszymi odroczonymi płatnościami tylko rośnie – w każdym kolejnym miesiącu realizujemy ponad 500 tys. transakcji, a w maju było ich nawet więcej niż w kwietniu. Nasi klienci są bardzo aktywni zwłaszcza jeśli chodzi o zakupy odzieży i obuwia, dlatego cieszymy się, że z możliwości odroczenia płatności będą mogli też korzystać klienci MODIVO. Mamy nadzieję, że nasze rozwiązanie będzie im dobrze służyć, podobnie jak ma to miejsce w przypadku kupujących w innych sklepach z Grupy CCC
komentuje Tomasz Hadzik, członek zarządu PayPo.
Handel online i offline przenikają się, tworząc unikalne możliwości dla klientów. MODIVO stawia na wygodę dokonywania zakupów, a wdrożenie kolejnej przyjaznej i bezpiecznej dla użytkownika usługi, jaką są odroczone płatności od PayPo, doskonale wpisuje się w tę strategię
komentuje Marcin Grzymkowski, prezes eobuwie.pl S.A oraz MODIVO.
Dziś e-commerce w Polsce rośnie w tempie 15-20% rocznie. Rynek odroczonych płatności w ujęciu globalnym rośnie wyraźnie szybciej, natomiast PayPo jako lider usługi BNPL w Polsce i regionie zwiększa skalę działania nawet 4-krotnie. W obecnym roku zrealizowaliśmy już ponad 2 mln transakcji i jesteśmy na najlepszej drodze, by już niedługo pobić zeszłoroczny rekord
dodaje Tomasz Hadzik.