Dostęp do usługi esize.me w aplikacji mobilnej, która podbiła serca klientów w Polsce, zyskali właśnie klienci w Bułgarii, Czechach, Grecji oraz na Węgrzech. Teraz mogą wykonać skan z wykorzystaniem smartfonu (z systemem operacyjnym Android) i korzystać z rekomendacji rozmiaru obuwia.
Klienci natychmiast docenili to technologiczne udogodnienie. Do tej pory w bazie mamy ponad 1,8 mln skanów stóp. To kolejny dowód na to, że nowoczesne rozwiązania w branży FashionTech są naszym mocnym znakiem rozpoznawczym w pracy z klientem. Oczywiście, kolejnym naturalnym dla nas krokiem było udostępnienie usługi w aplikacji mobilnej, aby każdy mógł wykonać skan i skorzystać z rekomendacji, dokonując zakupów online
mówi Mikołaj Wezdecki, członek zarządu eobuwie.pl i dyrektor e-commerce.
To uproszczona wersja naszego przełomowego systemu esize.me. W obecnej sytuacji to bardzo praktyczne rozwiązanie. Na podstawie skanu klient otrzymuje rekomendację rozmiaru konkretnego modelu obuwia, którym jest zainteresowany. Dzięki temu zyskuje pewność, że buty, które zamawia dla siebie lub dla najbliższych, będą odpowiednio dopasowane
dodaje Konrad Jezierski, dyrektor ds. retail w eobuwie.pl.