Należąca do MODIVO S.A. multibrandowa platforma eobuwie.pl rozpoczyna sprzedaż w Austrii. To już 19. rynek, na którym lider sprzedaży obuwia i akcesoriów online w Europie Środkowo-Wschodniej prowadzi swoją działalność, udostępniając klientom szeroki wybór starannie wyselekcjonowanych produktów. Sklep jest już dostępny pod lokalną domeną eschuhe.at. To kolejny krok w międzynarodowej ekspansji brandu.
Decyzja o otwarciu każdego rynku poprzedzona jest szczegółową analizą. Sprawdzamy zwyczaje zakupowe mieszkańców, a także trendy wynikające w dużej mierze z kultury danego miejsca. W Austrii już ok. 90 proc. mieszkańców korzysta na co dzień z internetu, a blisko 60 proc. z nich robi zakupy w sklepach online. Pandemia dodatkowo umocniła to przyzwyczajenie. Według prognoz, w Austrii do 2025 r. można spodziewać się wzrostu dochodów z e-commerce z 6 do 8 mld euro.[1] Jesteśmy przekonani, że nasz model działania i oferta pozwolą nam w pełni wykorzystać potencjał tego rynku, dostosowując się do indywidualnych potrzeb wymagających klientów
– mówi Szymon Bujalski, dyrektor ecommerce oraz członek zarządu MODIVO S.A.
[1] https://promotraffic.pl/blog/poznaj-rynki-e-commerce-austria