MODIVO S.A., właściciel multibrandowych platform eobuwie.pl i MODIVO tworzy Advertising Services. Na czele zespołu stanął Wojciech Bryzek, który odpowiada za rozwój oferty reklamowej w kanałach własnych.
Platformy e-commerce mają ogromny potencjał reklamowy. Są pierwszym miejscem zakupowych poszukiwań konsumentów, przez co zapewniają szerokie dotarcie. Wprowadzenie oferty reklamowej będzie uzupełnieniem dla planowanego debiutu marketplace’u na platformie MODIVO oraz ukłonem w stronę podmiotów, z którymi współpracujemy. Nasi partnerzy oczekują już nie tylko przestrzeni do sprzedaży, ale i narzędzi do komunikacji z klientem. Dzięki wdrożeniu kompleksowych rozwiązań będziemy mogli spełnić ich życzenia. Realizację projektu zaczynamy od budowy silnego zespołu, który od lat związany jest z rynkiem reklamy
- mówi Damian Zapłata, prezes zarządu MODIVO S.A.
Zaznaczenie obecności na rynku reklamowym wpisuje się w ogólny trend. Coraz więcej firm, również z sektora e-commerce, decyduje się na taki ruch. Największą przewagą MODIVO w tym obszarze jest omnichannelowość. Dzięki zaproponowanemu narzędziu dotarcie z komunikatem będzie możliwe za pośrednictwem kanałów własnych, zewnętrznych stron, ale też, co unikatowe, ekranów multimedialnych w sklepach stacjonarnych
- komentuje Wojciech Bryzek, przez ostatnie 7 lat związany z Allegro, gdzie stworzył i rozwijał silnik reklamy Allegro Ads.