Ekspansja na rynki zagraniczne to jeden ze strategicznych celów MODIVO S.A. Należące do Spółki multibrandowe platformy sprzedażowe, są sukcesywnie uruchamiane w kolejnych krajach CEE. Onlinowy sklep z odzieżą, obuwiem i akcesoriami, zadebiutował na Łotwie pod lokalną domeną modivo.lv.
Dynamiczny rozwój e-commerce
Specyfikę krajów bałtyckich obserwujemy już od wielu lat, choćby ze względu na naszą obecność na Litwie, gdzie eobuwie.pl funkcjonuje od 2017 r. Widzimy, że w tym regionie z roku na rok rośnie liczba osób kupujących przez Internet - dziś blisko 85 proc. tamtejszych konsumentów robi zakupy właśnie za pośrednictwem sieci
- mówi Szymon Bujalski, Członek Zarządu MODIVO S.A.
Rozszerzenie działalności na Łotwie
Niedawny debiut platformy eobuwie.pl na rynku łotewskim okazał się duży sukcesem, dlatego naszym kolejnym krokiem jest rozwój oferty z odzieżą i modnymi dodatkami. Wierzę, że dzięki intensywnej pracy całego zespołu oraz realizowanym kampaniom, które sukcesywnie przyciągają grupy nowych konsumentów, sprzedaż zaproponowanych przez nas produktów na platformie MODIVO będzie systematycznie rosła
– mówi Milena Brzuska, Manager ds. rozwoju rynków zagranicznych w MODIVO S.A.