Kolejna, już trzecia odsłona digitalowej kampanii eobuwie.pl poświęcona jest sneakersom z nurtu streetwear. Converse, Etnies i Vans to marki, które na trwałe wpisały się w kanony mody ulicznej.
W kampanii digitalowej chcemy pokazać buty, które towarzyszą ludziom czerpiącym energię z ulicy. Zdjęcia do kampanii zrealizowaliśmy w miejscach, w których młode osoby się gromadzą, dlatego wśród lokalizacji jest jeden z najpopularniejszych barcelońskich skateparków - De La Mar Bella, usytuowany tuż przy plaży. Oddaje on klimat Nowego Jorku i stanu Kalifornia, w których narodziła się moda uliczna, tak silnie wtedy powiązana ze środowiskiem skaterów i surferów. Buty, które zaprezentowaliśmy w kampanii są różnorodne zarówno pod względem przeznaczenia (od profesjonalnych deskorolkowych Etnies po znane wszystkim Converse) jak i kolorystyki. Tak różnorodna jest oferta eobuwie.pl
mówi Emilia Kargol, Marketing Campaign Manager w eobuwie.pl.