Najnowsza digitalowa kampania eobuwie.pl przenosi nas na słoneczną Majorkę i przywołuje wspomnienia wakacyjnych podróży. Bohaterami pierwszej odsłony letniej sesji są kobiece klapki marek: Karl Lagerfeld, Guess i Eva Longoria.
Szukając idealnej scenerii do zdjęć, od razu pomyśleliśmy o Majorce. Ta hiszpańska wyspa łączy w sobie dziewiczą naturę z kamienną architekturą. Chcieliśmy oddać atmosferę długich letnich dni, spędzonych na zewnątrz. Zależało nam na tym, aby ta kampania była kobieca i przywoływała w nas poczucie beztroski, jaką niosą ze sobą wakacje. Opowiada ona historię grupy przyjaciółek, które spędzają wspólnie czas, a buty są elementem, który buduje ich letnie stylizacje. Letnie klapki “towarzyszą” naszym bohaterkom na każdym kroku, zobaczymy je nad basenem, gdzie pięknie kontrastują z turkusowym odcieniem wody i w trakcie letnich spacerów po wąskich uliczkach wyspy. Chcieliśmy pokazać, że wakacyjne buty bez względu na to, czy są na płaskiej podeszwie czy na obcasie, to mogą być niezwykle kobiece.
Paulina Więcek, Head of Graphic & Video Design, eobuwie.pl