Jubileuszowa, 10. edycja konkursu PRCH Retail Awards rozstrzygnięta. eobuwie.pl zostało laureatem w dwóch kategoriach: Sieci Handlowe – Best Performance (srebrna nagroda) oraz Ekspansja Sieci Handlowej Roku (srebrna nagroda). Wręczenie nagród odbyło się podczas oficjalnej gali w Warszawie.
W tegorocznej edycji w szranki stanęły aż 53 obiekty handlowe oraz 19 sieci handlowych, które zgłosiły swoje projekty w 19 kategoriach konkursowych. Czym udało nam się zaskoczyć jury?
W kategorii Sieci Handlowe – Best Performance należało wykazać innowacyjne podejście do kwestii sprzedaży, które przekłada się na jej efektywność. Przedstawiliśmy realizację własnej idei omnichannel’u, w ramach której zapraszamy naszych klientów do całkiem nowego kontaktu z marką, oferując przy tym szereg benefitów.
Z kolei w kategorii Ekspansja Sieci Handlowej Roku doceniono te marki, które w minionym roku nie tylko otworzyły kolejne sklepy, ale jednocześnie wykazały wzrost czynników efektywności. W naszym przypadku sukces pilotażowego konceptu w CH Magnolia Park Wrocław zaowocował decyzją o inwestycji w kolejne otwarcia. W 2018 roku ten wymagający, nowatorski format sklepu wprowadziliśmy także w: Poznaniu, Lubinie, Bydgoszczy, Warszawie, Katowicach, Kielcach i Rzeszowie.
PRCH Retail Awards to ekspercki i niezależny program konkursowy organizowany raz do roku przez Polską Radę Centrów Handlowych dla branży retail: sieci handlowych, a także deweloperów, inwestorów i zarządców centrów.
Celem konkursu jest nagradzanie oraz promowanie dokonań, najlepszych praktyk i innowacyjności działań, a także docenienie prowadzących je zespołów.
fot. materiały organizatora