MARCIN CZYCZERSKI - CEO
Marcin Czyczerski posiada wieloletnie, bogate doświadczenie w obszarze strategicznego zarządzania oraz transformacji biznesu. W latach 2010 – 2016 pracował dla Grupy Volkswagen jako Dyrektor Zarządzający spółki Sitech Sp. z o.o. Wcześniej (tj. w latach 2001-2010) pełnił role Dyrektora Logistyki i kierownika finansów. 1 stycznia 2017 roku Marcin Czyczerski zasiadał w Zarządzie Grupy CCC, obejmując funkcję Wiceprezesa Zarządu ds. Finansów i nadzorując całość zagadnień zakresu finansów, HR i IT. W 2019 roku zastąpił Dariusza Miłka w fotelu Prezesa Zarządu. W tym czasie zasiadał również w zarządach i radach nadzorczych Spółek zależnych Grupy CCC – w tym Rady Nadzorczej Grupy Modivo. Marcin Czyczerski jest doktorem nauk ekonomicznych. Ukończył studia doktoranckie na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu, a wcześniej studia magisterskie na Wydziale Informatyki i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej (kierunek: zarządzanie finansami) oraz studia magisterskie na Uniwersytecie Wrocławskim na Wydziale Nauk Społecznych (kierunek: marketing polityczny).
MICHAŁ MIKOŁAJCZYK - CFO
Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu strategicznymi finansami na stanowiskach kierowniczych w pionach finansowo-księgowych w polskich i międzynarodowych grupach kapitałowych. Na stanowisku CFO od sierpnia 2020 r. Prywatnie dumny ojciec dwóch synów i miłośnik żeglarstwa.
SZYMON BUJALSKI - Członek Zarządu
Szymon Bujalski przez 6 lat był związany z Empik S.A., w którym także z ramienia Zarządu był współodpowiedzialny za transformację cyfrową. W Spółce Komputronik S.A. przez 10 lat pełnił funkcję dyrektora pionu zakupów i sprzedaży, a także Członka Zarządu oraz Wiceprezesa. Odpowiedzialny za rebranding klubu zakupowego BuyVIP na Markafoni oraz reorganizację agito.pl. Był również szefem obszaru Retail w Allegro Group. Absolwent studiów MBA na Uniwersytecie Gdańskim oraz Akademii Rolniczej im. Augusta Cieszkowskiego w Poznaniu. Jego mocnymi stronami są negocjacje i zarządzanie, strategia marketingu i sprzedaży oraz logistyka (ze szczególnym uwzględnieniem logistyki e-commerce).