W Rytmie Biegania - nowy podcast i wideocast od bieganie.pl i eobuwie.pl

Autorzy najpopularniejszego podcastu dla biegaczy w Polsce – serwis Bieganie.pl, ogłaszają swój najnowszy projekt! „W Rytmie Biegania” to program, tworzony we współpracy z eobuwie.pl, w którym gwiazdy sportu, celebryci i trenerzy będą opowiadać o biegowej pasji. Wiedza t...
W rytmie wakacji

Druga odsłona letniej kampanii eobuwie.pl to ukłon w kierunku wakacyjnej beztroski i lekkości. Sesja zdjęciowa przenosi nas w klimat słonecznej Majorki, a obuwie w niej prezentowane to klapki i sandały marek takich jak adidas, Teva, Melissa i Crocs.
Eobuwie.pl i MODIVO razem we Wrocławiu

Eobuwie.pl jest obecne w galerii handlowej Magnolia we Wrocławiu od ponad czterech lat. Od czternastego czerwca w ofercie sklepu dostępne są również produkty z oferty   MODIVO. Koncept sklepu został rozszerzony o  strefę interaktywnych przymierzalni oraz nową usługę Zare...
Kobiece lato z eobuwie.pl

Najnowsza digitalowa kampania eobuwie.pl przenosi nas na słoneczną Majorkę i przywołuje wspomnienia wakacyjnych podróży. Bohaterami pierwszej odsłony letniej sesji są kobiece klapki marek: Karl Lagerfeld, Guess i Eva Longoria.  
Streetwear bohaterem kolejnej odsłony kampanii eobuwie.pl

Kolejna, już trzecia odsłona digitalowej kampanii eobuwie.pl poświęcona jest sneakersom z nurtu streetwear. Converse, Etnies i Vans to marki, które na trwałe wpisały się w kanony mody ulicznej.
Platforma MODIVO zadebiutowała na Łotwie

Ekspansja na rynki zagraniczne to jeden ze strategicznych celów MODIVO S.A. Należące do Spółki multibrandowe platformy sprzedażowe, są sukcesywnie uruchamiane w kolejnych krajach CEE. Onlinowy sklep z odzieżą, obuwiem i akcesoriami, zadebiutował na Łotwie pod lokalną dom...
Kultowe modele retro sneakersów w kampanii eobuwie.pl

Najnowsza digitalowa kampania eobuwie.pl dedykowana jest sneakersom retro. Głównym bohaterem tej sesji jest obuwie sportowe kultowych marek, takich jak New Balance, Guess, Saucony i Diadora.
Platforma MODIVO debiutuje w Austrii i Słowenii

MODIVO - multibrandowa platforma jest już dostępna na 15 europejskich rynkach. Do listy krajów, w których prowadzi sprzedaż online, ecommerce z modą włączył Austrię i Słowenię.
Dynamiczny rozwój i dwucyfrowe wzrosty: MODIVO S.A. podsumowuje 2021 r.

Właściciel multibrandowych platform eobuwie.pl i MODIVO, Spółka MODIVO S.A., podsumowuje miniony rok i prezentuje wyniki finansowe. W 2021 r. Grupa odnotowała wzrost sprzedaży o 51%, a przychody wyniosły 3,4 mld zł wobec 2,2 mld zł w 2020 r.
Eobuwie.pl i MODIVO debiutują w Piotrkowie Trybunalskim

Marki eobuwie.pl i MODIVO zgodnie z przyjętą strategią rozbudowują sieć sklepów stacjonarnych na terenie całego kraju. Kolejny wspólny punkt właśnie został otwarty w Piotrkowie Trybunalskim. W centrum handlowym Focus Mall debiutuje nowoczesny koncept z ofertą obu brandów...
W Rytmie Biegania - nowy podcast i wideocast od bieganie.pl i eobuwie.pl

Autorzy najpopularniejszego podcastu dla biegaczy w Polsce – serwis Bieganie.pl, ogłaszają swój najnowszy projekt! „W Rytmie Biegania” to program, tworzony we współpracy z eobuwie.pl, w którym gwiazdy sportu, celebryci i trenerzy będą opowiadać o biegowej pasji. Wiedza t...
W rytmie wakacji

Druga odsłona letniej kampanii eobuwie.pl to ukłon w kierunku wakacyjnej beztroski i lekkości. Sesja zdjęciowa przenosi nas w klimat słonecznej Majorki, a obuwie w niej prezentowane to klapki i sandały marek takich jak adidas, Teva, Melissa i Crocs.
Eobuwie.pl i MODIVO razem we Wrocławiu

Eobuwie.pl jest obecne w galerii handlowej Magnolia we Wrocławiu od ponad czterech lat. Od czternastego czerwca w ofercie sklepu dostępne są również produkty z oferty   MODIVO. Koncept sklepu został rozszerzony o  strefę interaktywnych przymierzalni oraz nową usługę Zare...
Kobiece lato z eobuwie.pl

Najnowsza digitalowa kampania eobuwie.pl przenosi nas na słoneczną Majorkę i przywołuje wspomnienia wakacyjnych podróży. Bohaterami pierwszej odsłony letniej sesji są kobiece klapki marek: Karl Lagerfeld, Guess i Eva Longoria.  
Streetwear bohaterem kolejnej odsłony kampanii eobuwie.pl

Kolejna, już trzecia odsłona digitalowej kampanii eobuwie.pl poświęcona jest sneakersom z nurtu streetwear. Converse, Etnies i Vans to marki, które na trwałe wpisały się w kanony mody ulicznej.
Platforma MODIVO zadebiutowała na Łotwie

Ekspansja na rynki zagraniczne to jeden ze strategicznych celów MODIVO S.A. Należące do Spółki multibrandowe platformy sprzedażowe, są sukcesywnie uruchamiane w kolejnych krajach CEE. Onlinowy sklep z odzieżą, obuwiem i akcesoriami, zadebiutował na Łotwie pod lokalną dom...
Kultowe modele retro sneakersów w kampanii eobuwie.pl

Najnowsza digitalowa kampania eobuwie.pl dedykowana jest sneakersom retro. Głównym bohaterem tej sesji jest obuwie sportowe kultowych marek, takich jak New Balance, Guess, Saucony i Diadora.
Platforma MODIVO debiutuje w Austrii i Słowenii

MODIVO - multibrandowa platforma jest już dostępna na 15 europejskich rynkach. Do listy krajów, w których prowadzi sprzedaż online, ecommerce z modą włączył Austrię i Słowenię.
Dynamiczny rozwój i dwucyfrowe wzrosty: MODIVO S.A. podsumowuje 2021 r.

Właściciel multibrandowych platform eobuwie.pl i MODIVO, Spółka MODIVO S.A., podsumowuje miniony rok i prezentuje wyniki finansowe. W 2021 r. Grupa odnotowała wzrost sprzedaży o 51%, a przychody wyniosły 3,4 mld zł wobec 2,2 mld zł w 2020 r.
1
2
3
4
5
6
7