Nowy sezon w Twoim stylu

Marka eobuwie.pl z przytupem zapowiada nowy sezon. Stawia na sprawdzone brandy, modne fasony i wyraziste kolory. Właśnie wystartowała jesienna kampania wizerunkowa, na którą składa się oficjalny spot telewizyjny oraz billboardy i citylighty, które będą stopniowo odsłania...
Modivo i DeeZee sponsorami Top Model

Grupa CCC wzmacnia swój modowy wizerunek. Nasz brand z modą premium, Modivo, oraz kobieca marka DeeZee zostały partnerami i sponsorami 9. edycji Top Model.
Konrad Jezierski dla Pulsu Biznesu

Konrad Jezierski, dyrektor ds. retail eobuwie.pl, był gościem programu "Puls cyfrowej transformacji". Uczestnicy szukali odpowiedzi na aktualne, szczególnie w dobie pandemii, pytania: Jak zmieniła ona rynek? Jak w nowej rzeczywistości odnajdą się nie tylko firmy, ale i k...
Rage Age: nowe otwarcie

Eobuwie.pl, lider sprzedaży obuwia online w Europie Centralnej, rozwija markę odzieży premium Rage Age, przejętą w 2019 r. Brand, dotychczas znany głównie z mody męskiej, rozszerza ofertę o kompleksową kolekcję damską. Nowa kolekcja ubrań i obuwia dostępna będzie wyłączn...
Eobuwie.pl w raporcie poświęconym liderom e-commerce

Nowy Marketing opublikował raport "Jak działają polscy liderzy e-commerce?". Z raportu możemy dowiedzieć się m.in., jak wybrani liderzy poszczególnych segmentów - w tym eobuwie.pl - zapracowali na swój sukces i jak radzą sobie w trudnym czasie pandemii.
Case study dla Google

Think with Google to platforma skupiająca się na dzieleniu się informacjami o marketingu. Eobuwie.pl, we współpracy z Google, opracowało studium przypadku o działaniach kryzysowych w dobie koronawirusa. Dowiedz się, jak udało nam się zachować bezpieczeństwo oraz miejsca ...
Marcin Grzymkowski dla PAP Biznes

Prezes eobuwie.pl S.A. udzielił wywiadu PAP Biznes. Mówi m.in. o nowatorskim koncepcie sklepu stacjonarnego Modivo, popularyzacji sprzedaży w kanale online oraz poprawie rentowności w kolejnym kwartale.
Modivo: pierwszy sklep stacjonarny już otwarty

W warszawskiej Galerii Młociny (na poziomie I) otwarto nowoczesny, technologicznie zaawansowany salon Modivo. Oferta tej należącej do eobuwie.pl platformy e-commerce z modą premium, od teraz jest dostępna również stacjonarnie. To kolejna podróż ze świata online do offlin...
O esize.me w money.pl 

Konrad Jezierski, dyrektor ds. retail eobuwie.pl, w wywiadzie dla money.pl opowiada o usłudze esize.me, pomysłach na jej rozwój i udostępnienie zagranicznym klientom. Zapraszamy do lektury. 
Dwie nagrody "e-commerce Polska" dla eobuwie.pl

Tegoroczna edycja konkursu "e-Commerce Polska awards" rozstrzygnięta. W eobuwie.pl mamy podwójny powód do dumy! 
Nowy sezon w Twoim stylu

Marka eobuwie.pl z przytupem zapowiada nowy sezon. Stawia na sprawdzone brandy, modne fasony i wyraziste kolory. Właśnie wystartowała jesienna kampania wizerunkowa, na którą składa się oficjalny spot telewizyjny oraz billboardy i citylighty, które będą stopniowo odsłania...
Modivo i DeeZee sponsorami Top Model

Grupa CCC wzmacnia swój modowy wizerunek. Nasz brand z modą premium, Modivo, oraz kobieca marka DeeZee zostały partnerami i sponsorami 9. edycji Top Model.
Konrad Jezierski dla Pulsu Biznesu

Konrad Jezierski, dyrektor ds. retail eobuwie.pl, był gościem programu "Puls cyfrowej transformacji". Uczestnicy szukali odpowiedzi na aktualne, szczególnie w dobie pandemii, pytania: Jak zmieniła ona rynek? Jak w nowej rzeczywistości odnajdą się nie tylko firmy, ale i k...
Rage Age: nowe otwarcie

Eobuwie.pl, lider sprzedaży obuwia online w Europie Centralnej, rozwija markę odzieży premium Rage Age, przejętą w 2019 r. Brand, dotychczas znany głównie z mody męskiej, rozszerza ofertę o kompleksową kolekcję damską. Nowa kolekcja ubrań i obuwia dostępna będzie wyłączn...
Eobuwie.pl w raporcie poświęconym liderom e-commerce

Nowy Marketing opublikował raport "Jak działają polscy liderzy e-commerce?". Z raportu możemy dowiedzieć się m.in., jak wybrani liderzy poszczególnych segmentów - w tym eobuwie.pl - zapracowali na swój sukces i jak radzą sobie w trudnym czasie pandemii.
Case study dla Google

Think with Google to platforma skupiająca się na dzieleniu się informacjami o marketingu. Eobuwie.pl, we współpracy z Google, opracowało studium przypadku o działaniach kryzysowych w dobie koronawirusa. Dowiedz się, jak udało nam się zachować bezpieczeństwo oraz miejsca ...
Marcin Grzymkowski dla PAP Biznes

Prezes eobuwie.pl S.A. udzielił wywiadu PAP Biznes. Mówi m.in. o nowatorskim koncepcie sklepu stacjonarnego Modivo, popularyzacji sprzedaży w kanale online oraz poprawie rentowności w kolejnym kwartale.
Modivo: pierwszy sklep stacjonarny już otwarty

W warszawskiej Galerii Młociny (na poziomie I) otwarto nowoczesny, technologicznie zaawansowany salon Modivo. Oferta tej należącej do eobuwie.pl platformy e-commerce z modą premium, od teraz jest dostępna również stacjonarnie. To kolejna podróż ze świata online do offlin...
O esize.me w money.pl 

Konrad Jezierski, dyrektor ds. retail eobuwie.pl, w wywiadzie dla money.pl opowiada o usłudze esize.me, pomysłach na jej rozwój i udostępnienie zagranicznym klientom. Zapraszamy do lektury. 
1
2
3
4
5
6