Respirator dla zielonogórskiego szpitala 

Eobuwie.pl ma siedzibę w Zielonej Górze, miejscu, gdzie zdiagnozowano pierwszą osobę w Polsce zakażoną koronawirusem. Od początku stanu zagrożenia epidemicznego eobuwie.pl regularnie wspiera Szpital Uniwersytecki im. Karola Marcinkowskiego. W wyniku specjalnej akcji, któ...
Eobuwie.pl wyróżnione przez YouTube 

W marcu br. reklama eobuwie.pl z kampanii poświęconej premierze nowej kolekcji Wiosna/Lato 2020 została wyróżniona przez Google w prestiżowym zestawieniu YouTube Ads Leaderboard. Z dotarciem do ponad 5 mln unikalnych użytkowników i niemal 20 milionami wyświetleń, to najs...
Eobuwie.pl: bezpieczeństwo przede wszystkim 

W obliczu epidemii COVID-19 firmy z dnia na dzień musiały dostosować się do nowych warunków pracy i przede wszystkim zadbać o bezpieczeństwo swoich pracowników. Eobuwie.pl, jeden z liderów sprzedaży butów online w Europie Środkowej, potraktowało zagrożenie bardzo poważni...
10% ze sprzedaży kolekcji Eva Longoria x eobuwie.pl na walkę z koronawirusem 

Eobuwie.pl aktywnie wspiera walkę z epidemią COVID-19. Regularnie dostarcza niezbędne środki higieniczne do Uniwersyteckiego Szpitala w Zielonej Górze, a teraz na konto lecznicy przekaże 10% ze sprzedaży wszystkich produktów z kolekcji Eva Longoria, dostępnych na eobuwie...
Eobuwie w Money.pl: praca w dobie koronawirusa

Prezes eobuwie.pl, Marcin Grzymkowski, rozmawiał z money.pl na temat wyzwań, przed jakimi – w trakcie epidemii koronawirusa – staje światowy handel. Uspokoił także klientów marki – wysyłki są bezpieczne.
Dostawy realizujemy bez zmian

W związku z zagrożeniem koronawirusem COVID-19, nasza firma podjęła wewnętrzne działania na rzecz ochrony pracowników oraz przeciw rozprzestrzenianiu się epidemii. Dokładnie monitorujemy sytuację oraz dbamy o przepływ rzetelnych informacji na temat wirusa i profilaktyki ...
Eva Longoria w eobuwie.pl: nasza nowa marka własna

Przygotowanie tego projektu trwało kilkanaście miesięcy i z początku niewiele osób w firmie było wtajemniczonych w jego kulisy, ale dzięki temu po raz kolejny mamy okazję pozytywnie zaskoczyć klientów i rynek. Przed Wami pierwsza wspólna kolekcja eobuwie.pl i Evy Longori...
CEE Retail Awards: eobuwie.pl wygrywa w 3 kategoriach

Tegoroczna gala, podsumowująca 12. edycję nagród, odbyła się 6. lutego w warszawskim Hotelu Intercontinental. Eobuwie.pl zwyciężyło w 3 kategoriach: Retailer of the Year, Best Year Innovation oraz Footwear Retailer. W imieniu spółki nagrodę odebrał Karol Semik, Dyrektor ...
eobuwie.pl nagrodzone w plebiscycie “Top Avanti”

Wyróżnienia wręczono 28 lutego br. podczas oficjalnej gali w warszawskim klubie Level 27. Eobuwie.pl, z marką własną Togoshi, zajęło II miejsce w kategorii: obuwie.
Startuje kampania telewizyjna eobuwie.pl 

Kampania nowej kolekcji Spring/Summer 2020 eobuwie.pl, która była odsłaniana stopniowo, wchodzi w najważniejszą fazę - wkracza do telewizji. Najpierw za pośrednictwem social media poznaliśmy hasło przewodnie: #zawszewtwoimstylu i pierwsze zdjęcia wizerunkowe kampanii. Na...
Respirator dla zielonogórskiego szpitala 

Eobuwie.pl ma siedzibę w Zielonej Górze, miejscu, gdzie zdiagnozowano pierwszą osobę w Polsce zakażoną koronawirusem. Od początku stanu zagrożenia epidemicznego eobuwie.pl regularnie wspiera Szpital Uniwersytecki im. Karola Marcinkowskiego. W wyniku specjalnej akcji, któ...
Eobuwie.pl wyróżnione przez YouTube 

W marcu br. reklama eobuwie.pl z kampanii poświęconej premierze nowej kolekcji Wiosna/Lato 2020 została wyróżniona przez Google w prestiżowym zestawieniu YouTube Ads Leaderboard. Z dotarciem do ponad 5 mln unikalnych użytkowników i niemal 20 milionami wyświetleń, to najs...
Eobuwie.pl: bezpieczeństwo przede wszystkim 

W obliczu epidemii COVID-19 firmy z dnia na dzień musiały dostosować się do nowych warunków pracy i przede wszystkim zadbać o bezpieczeństwo swoich pracowników. Eobuwie.pl, jeden z liderów sprzedaży butów online w Europie Środkowej, potraktowało zagrożenie bardzo poważni...
10% ze sprzedaży kolekcji Eva Longoria x eobuwie.pl na walkę z koronawirusem 

Eobuwie.pl aktywnie wspiera walkę z epidemią COVID-19. Regularnie dostarcza niezbędne środki higieniczne do Uniwersyteckiego Szpitala w Zielonej Górze, a teraz na konto lecznicy przekaże 10% ze sprzedaży wszystkich produktów z kolekcji Eva Longoria, dostępnych na eobuwie...
Eobuwie w Money.pl: praca w dobie koronawirusa

Prezes eobuwie.pl, Marcin Grzymkowski, rozmawiał z money.pl na temat wyzwań, przed jakimi – w trakcie epidemii koronawirusa – staje światowy handel. Uspokoił także klientów marki – wysyłki są bezpieczne.
Dostawy realizujemy bez zmian

W związku z zagrożeniem koronawirusem COVID-19, nasza firma podjęła wewnętrzne działania na rzecz ochrony pracowników oraz przeciw rozprzestrzenianiu się epidemii. Dokładnie monitorujemy sytuację oraz dbamy o przepływ rzetelnych informacji na temat wirusa i profilaktyki ...
Eva Longoria w eobuwie.pl: nasza nowa marka własna

Przygotowanie tego projektu trwało kilkanaście miesięcy i z początku niewiele osób w firmie było wtajemniczonych w jego kulisy, ale dzięki temu po raz kolejny mamy okazję pozytywnie zaskoczyć klientów i rynek. Przed Wami pierwsza wspólna kolekcja eobuwie.pl i Evy Longori...
CEE Retail Awards: eobuwie.pl wygrywa w 3 kategoriach

Tegoroczna gala, podsumowująca 12. edycję nagród, odbyła się 6. lutego w warszawskim Hotelu Intercontinental. Eobuwie.pl zwyciężyło w 3 kategoriach: Retailer of the Year, Best Year Innovation oraz Footwear Retailer. W imieniu spółki nagrodę odebrał Karol Semik, Dyrektor ...
eobuwie.pl nagrodzone w plebiscycie “Top Avanti”

Wyróżnienia wręczono 28 lutego br. podczas oficjalnej gali w warszawskim klubie Level 27. Eobuwie.pl, z marką własną Togoshi, zajęło II miejsce w kategorii: obuwie.
1
2
3
4
5
6