Streetwear bohaterem kolejnej odsłony kampanii eobuwie.pl

Kolejna, już trzecia odsłona digitalowej kampanii eobuwie.pl poświęcona jest sneakersom z nurtu streetwear. Converse, Etnies i Vans to marki, które na trwałe wpisały się w kanony mody ulicznej.
Platforma MODIVO zadebiutowała na Łotwie

Ekspansja na rynki zagraniczne to jeden ze strategicznych celów MODIVO S.A. Należące do Spółki multibrandowe platformy sprzedażowe, są sukcesywnie uruchamiane w kolejnych krajach CEE. Onlinowy sklep z odzieżą, obuwiem i akcesoriami, zadebiutował na Łotwie pod lokalną dom...
Kultowe modele retro sneakersów w kampanii eobuwie.pl

Najnowsza digitalowa kampania eobuwie.pl dedykowana jest sneakersom retro. Głównym bohaterem tej sesji jest obuwie sportowe kultowych marek, takich jak New Balance, Guess, Saucony i Diadora.
Platforma MODIVO debiutuje w Austrii i Słowenii

MODIVO - multibrandowa platforma jest już dostępna na 15 europejskich rynkach. Do listy krajów, w których prowadzi sprzedaż online, ecommerce z modą włączył Austrię i Słowenię.
Dynamiczny rozwój i dwucyfrowe wzrosty: MODIVO S.A. podsumowuje 2021 r.

Właściciel multibrandowych platform eobuwie.pl i MODIVO, Spółka MODIVO S.A., podsumowuje miniony rok i prezentuje wyniki finansowe. W 2021 r. Grupa odnotowała wzrost sprzedaży o 51%, a przychody wyniosły 3,4 mld zł wobec 2,2 mld zł w 2020 r.
Eobuwie.pl z kampanią runningową dedykowaną kobietom

Marka eobuwie.pl opublikowała kampanię digitalową dedykowaną butom do biegania dla kobiet. Jest to ostatnia odsłona sesji runningowej, która podobnie jak dwie poprzednie została zrealizowana w Barcelonie.
MODIVO i eobuwie.pl z ofertą reklamową w kanałach e-commerce i retail

MODIVO S.A., właściciel multibrandowych platform eobuwie.pl i MODIVO tworzy Advertising Services. Na czele zespołu stanął Wojciech Bryzek, który odpowiada za rozwój oferty reklamowej w kanałach własnych.
„Otwarte serca, otwarte szafy” – finał akcji z WoshWosh

Niemal 130 tysięcy par butów i ubrań – to wynik akcji „Otwarte serca, otwarte szafy”, organizowanej przez firmę WoshWosh. W ramach ogólnopolskiej zbiórki obuwia i odzieży, której partnerem jest MODIVO S.A., wspólnie pomogliśmy ponad 30 fundacjom i organizacjom, wspierają...
MODIVO S.A. wzmacnia zespół odpowiedzialny za pozycję Spółki na rynkach zagranicznych

Rozwój działalności międzynarodowej, to jeden ze strategicznych celów MODIVO S.A. Aby konsekwentnie realizować plany dotyczące ekspansji marek eobuwie.pl oraz MODIVO, powstał nowy dział – International Business Unit. Jednocześnie zarząd Spółki powołał country managerów d...
Kobiece lato z eobuwie.pl

Najnowsza digitalowa kampania eobuwie.pl przenosi nas na słoneczną Majorkę i przywołuje wspomnienia wakacyjnych podróży. Bohaterami pierwszej odsłony letniej sesji są kobiece klapki marek: Karl Lagerfeld, Guess i Eva Longoria.  
Streetwear bohaterem kolejnej odsłony kampanii eobuwie.pl

Kolejna, już trzecia odsłona digitalowej kampanii eobuwie.pl poświęcona jest sneakersom z nurtu streetwear. Converse, Etnies i Vans to marki, które na trwałe wpisały się w kanony mody ulicznej.
Platforma MODIVO zadebiutowała na Łotwie

Ekspansja na rynki zagraniczne to jeden ze strategicznych celów MODIVO S.A. Należące do Spółki multibrandowe platformy sprzedażowe, są sukcesywnie uruchamiane w kolejnych krajach CEE. Onlinowy sklep z odzieżą, obuwiem i akcesoriami, zadebiutował na Łotwie pod lokalną dom...
Kultowe modele retro sneakersów w kampanii eobuwie.pl

Najnowsza digitalowa kampania eobuwie.pl dedykowana jest sneakersom retro. Głównym bohaterem tej sesji jest obuwie sportowe kultowych marek, takich jak New Balance, Guess, Saucony i Diadora.
Platforma MODIVO debiutuje w Austrii i Słowenii

MODIVO - multibrandowa platforma jest już dostępna na 15 europejskich rynkach. Do listy krajów, w których prowadzi sprzedaż online, ecommerce z modą włączył Austrię i Słowenię.
Dynamiczny rozwój i dwucyfrowe wzrosty: MODIVO S.A. podsumowuje 2021 r.

Właściciel multibrandowych platform eobuwie.pl i MODIVO, Spółka MODIVO S.A., podsumowuje miniony rok i prezentuje wyniki finansowe. W 2021 r. Grupa odnotowała wzrost sprzedaży o 51%, a przychody wyniosły 3,4 mld zł wobec 2,2 mld zł w 2020 r.
Eobuwie.pl z kampanią runningową dedykowaną kobietom

Marka eobuwie.pl opublikowała kampanię digitalową dedykowaną butom do biegania dla kobiet. Jest to ostatnia odsłona sesji runningowej, która podobnie jak dwie poprzednie została zrealizowana w Barcelonie.
MODIVO i eobuwie.pl z ofertą reklamową w kanałach e-commerce i retail

MODIVO S.A., właściciel multibrandowych platform eobuwie.pl i MODIVO tworzy Advertising Services. Na czele zespołu stanął Wojciech Bryzek, który odpowiada za rozwój oferty reklamowej w kanałach własnych.
„Otwarte serca, otwarte szafy” – finał akcji z WoshWosh

Niemal 130 tysięcy par butów i ubrań – to wynik akcji „Otwarte serca, otwarte szafy”, organizowanej przez firmę WoshWosh. W ramach ogólnopolskiej zbiórki obuwia i odzieży, której partnerem jest MODIVO S.A., wspólnie pomogliśmy ponad 30 fundacjom i organizacjom, wspierają...
MODIVO S.A. wzmacnia zespół odpowiedzialny za pozycję Spółki na rynkach zagranicznych

Rozwój działalności międzynarodowej, to jeden ze strategicznych celów MODIVO S.A. Aby konsekwentnie realizować plany dotyczące ekspansji marek eobuwie.pl oraz MODIVO, powstał nowy dział – International Business Unit. Jednocześnie zarząd Spółki powołał country managerów d...
2
3
4
5
6
7
8